Bc. Tomáš Kvapilík

Diplomová práce

Analýza preferencí zákazníků

Analysis of Customer Preferences
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou zákaznických preferencí ve vztahu k vybranému produktu, jímž je společenský časopis. Autor si klade za cíl rozpoznat klíčové atributy produktu, na nichž závisí poptávka v daném segmentu trhu, a na základě toho navrhnout doporučení. K tomu účelu je proveden kvantitativní marketingový výzkum, jehož hlavní metodou je conjoint analýza. První část práce předkládá teoretické …více
Abstract:
This thesis deals with an analysis of customer preferences in terms of product choice, in this case the product being a social magazine. This paper aims to identify the key product attributes the demand depends on, to analyze the implications, and to propose relevant recommendations. The author conducted a quantitative marketing research using a conjoint analysis. The first part of the thesis focuses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta