Bc. Tomáš Kvapilík
Diplomová práce
Analýza preferencí zákazníků
Analysis of Customer Preferences
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou zákaznických preferencí ve vztahu k vybranému produktu, jímž je společenský časopis. Autor si klade za cíl rozpoznat klíčové atributy produktu, na nichž závisí poptávka v daném segmentu trhu, a na základě toho navrhnout doporučení. K tomu účelu je proveden kvantitativní marketingový výzkum, jehož hlavní metodou je conjoint analýza. První část práce předkládá teoretické …víceAbstract:
This thesis deals with an analysis of customer preferences in terms of product choice, in this case the product being a social magazine. This paper aims to identify the key product attributes the demand depends on, to analyze the implications, and to propose relevant recommendations. The author conducted a quantitative marketing research using a conjoint analysis. The first part of the thesis focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tt4z8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer preferences on the car market in the Central Europe
Artemii Busheev -
Zákaznické preference online vs. offline nakupování
Tereza Hlavoňová -
Preference spotřebitelů při výběru banky
Tereza Slaná -
Zákaznické preference v sektoru lázeňství
Kateřina Buchalová -
Online merchandising – preference zákazníků
Martina Zbořilová -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová