Zdeněk Cimbura

Diplomová práce

Značka jako součást marketingové strategie na trhu mobilních telefonů

Brand as a part of the Marketing Strategy on the Smart Phones market
Anotace:
Cílem diplomové práce je objasnit důležitost značky v marketingové strategii výrobců mobilních telefonů. Práce nejprve představuje čtyři základní oblasti marketingové strategie a jejich vliv na vnímání značky. Teoretická část je dále věnována konceptu hodnoty značky vycházející z pohledu zákazníka a procesu budování silné značky. Praktická část na úvod představuje současný trh mobilních telefonů a …více
Abstract:
The main objective of this Thesis is to explain the importance of a Brand as a part of the Marketing Strategy on a growing Smart Phones market. Theoretical part analyzes four basic Marketing Strategies and their effect on a Brand Perception. The rest of the theoretical part is focused on Customer-based Brand Equity concept and brand building itself. Analytic part introduces current Smart Phone Market …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
  • Vedoucí: David Říha
  • Oponent: Tomáš Ryneš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46102