Značka jako součást marketingové strategie na trhu mobilních telefonů – Zdeněk Cimbura
Zdeněk Cimbura
Diplomová práce
Značka jako součást marketingové strategie na trhu mobilních telefonů
Brand as a part of the Marketing Strategy on the Smart Phones market
Anotace:
Cílem diplomové práce je objasnit důležitost značky v marketingové strategii výrobců mobilních telefonů. Práce nejprve představuje čtyři základní oblasti marketingové strategie a jejich vliv na vnímání značky. Teoretická část je dále věnována konceptu hodnoty značky vycházející z pohledu zákazníka a procesu budování silné značky. Praktická část na úvod představuje současný trh mobilních telefonů a …víceAbstract:
The main objective of this Thesis is to explain the importance of a Brand as a part of the Marketing Strategy on a growing Smart Phones market. Theoretical part analyzes four basic Marketing Strategies and their effect on a Brand Perception. The rest of the theoretical part is focused on Customer-based Brand Equity concept and brand building itself. Analytic part introduces current Smart Phone Market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46102
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedoucí: David Říha
- Oponent: Tomáš Ryneš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46102
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Tereza Ostrá -
Návrh marketingové strategie vybrané módní značky
Matej Kiška -
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Kristýna Sosíková -
Návrh mezinárodní marketingové strategie studijního programu Economics and management na SU OPF
Veronika Novotná -
Návrh marketingové strategie společnosti Lynx
Jan Vávra -
Možnosti marketingové strategie společnosti Albert a její korelace se zákaznickými segmenty.
Jan Klamrt -
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Luboš Mašek -
Strategie vstupu do vybraného segmentu spotřebitelského trhu
Halka Prokešová