Bc. Eva Hanzelková, BA (Hons)

Diplomová práce

Význam emocí v marketingové komunikaci distributora laboratorního vybavení P-LAB a.s.

The Role of Emotions in Marketing Communication of Laboratory Equipment Distributor P-LAB a.s.
Anotace:
Hovoříme-li o modelu firemního nákupního chování, má se obvykle za to, že se rozhodo-vání profesionálních nákupčích a vedoucích pracovníků zakládá výhradně na důsledné kognitivní analýze. Výzkumy však prokázaly, že i emocionální složky v B2B hrají vý-znamnou roli. Tato práce podrobně zkoumá emoční vlivy na profesionální firemní nákup a rozhodovací proces v oblasti distribuce laboratorního vybavení …více
Abstract:
When we speak about company shopping behaviour model, usual opinion is, that decision making of profesional buyers and leading managers is based exclusively on therill cognitive analysis. Researches however showed, that emotional part have a significant role. This thesis research in detail emotional influence on profesional company purchases and decision making in area of distribution of laboratory …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hanzelková, Eva. Význam emocí v marketingové komunikaci distributora laboratorního vybavení P-LAB a.s.. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace