Politická kampaň v postpravdivé éře – Aneta Otýlie ADÁMKOVÁ
Aneta Otýlie ADÁMKOVÁ
Bakalářská práce
Politická kampaň v postpravdivé éře
Výhody a nevýhody tvorby politické kampaně v postpravdivé éře.
Anotace:
Ve své práci se chci zaměřit na určité charakteristiky postpravdivé doby a jejich vliv na pořádání politické kampaně. Postupně rozeberu tři rysy, kterými se dá definovat doba postfaktická a které ji pomáhají utvářet. Jako první zmíním postmodernismus a s ním spojený relativismus. Tedy to, že faktické informace jsou často považovány za věc názoru a v politické debatě jsou některé názory - nepodložené …víceAbstract:
The post-truth became the word of the year 2016 of the Oxford Dictionary. This was preceded by two major events, Brexit and the election of the President of the United States. Experts have begun to look more at how emotions and personal beliefs can have a bigger impact than objective facts. This work focuses on certain characteristics of the post-true time and their impact on the organization of a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Přemysl Rosůlek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ADÁMKOVÁ, Aneta Otýlie. Politická kampaň v postpravdivé éře. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
K některým problémům demokracie a politiky v díle Edvarda Beneše
Michal ŠAFAŘÍK -
Fake news a politika klasického Řecka
Ondřej Vinař -
Efektivita fake news
Zdeněk Galuška -
Propaganda, dezinformace, fake-news: rizika a jejich prevence mezi cílovou populací seniorů
David Janus -
Fake news ako fenomén súčasnosti a jeho dopady na českú a slovenskú verejnosť
Filip Bartoš -
Negativní kampaň a fake news
Václav Vlček -
Šírenie a vplyv fake news v čase pandémie COVID-19
Veronika Špotáková