Krizová komunikace během pandemie ve vybraném podniku – Bc. Barbora Diheneščiková
Bc. Barbora Diheneščiková
Diplomová práce
Krizová komunikace během pandemie ve vybraném podniku
Crisis communication during a pandemic in a selected company
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu krizové komunikace ve vybraném podniku během pandemie viru COVID-19. Pro diplomovou práci je využit model ze Situační teorie krizové komunikace, jež je spolu se základními pojmy z oblasti krizového řízení a komunikace představen v teoretické části práce. V praktické části práce je analyzován provedený kvalitativní a kvantitativní výzkum a diskutováno využití vybraného …víceAbstract:
The thesis focuses on the analysis of crisis communication in a selected company during the pandemic of the COVID-19 virus. The model from the Situational Crisis Communication Theory is used for the thesis, which is presented together with basic concepts from the field of crisis management and communication in the theoretical part of the thesis. The practical part of the thesis analyses the conducted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mbez3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2023
- Vedoucí: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Tomáš Ondráček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The role of the PR strategies into crisis communication and company reputation
Xiwen Yu -
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
Riad Lemberanskiy -
Internal crisis communication in a particular Russian company
Evgeniia Shamrikova -
Effect of Financial/Pandemic crisis on a selected companies of food industry in USA
Maksym Fatianov -
The role of the PR strategies into crisis communication and company reputation
Xiwen Yu -
Projevy tiskových mluvčí v rámci krizové komunikace ve zdravotnických zařízení
Michaela Karlovská -
Komunikační strategie tiskových mluvčích v krizových situacích
Kristýna Maršovská -
Efektivní komunikace v krizových situacích
Kristýna Šrámková