Řízení vztahů Fakulty sociálně ekonomické Univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem s absolventy a studenty – Nikola POTENCOVÁ
Nikola POTENCOVÁ
Diplomová práce
Řízení vztahů Fakulty sociálně ekonomické Univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem s absolventy a studenty
Graduate and Student Relations Management with Faculty of Social and Economic Studies of the Jana Evangelista Purkyně University in Ústí nad Labem
Anotace:
Vysoké školy se snaží udržovat vztahy se svými absolventy, kteří mohou být velkým přínosem a zdrojem informací pro další rozvoj a zvýšení kvality své alma mater. Fakulta sociálně ekonomická UJEP v Ústí nad Labem neměla v současné době nastavený systematický proces, na základě kterého by mohla tohoto potenciálu využívat. Cílem této práce bylo proto nastavení procesu komunikace s absolventy a navržení …víceAbstract:
Universities try to maintain relationships with their alumni, who can be a great asset and source of information for further development and enhancement of their alma mater. The Faculty of Social and Economic Studies of the UJEP in Ústí nad Labem currently lacked a systematic process on the basis of which it could use this potential. The aim of this work was to set up the process of communication with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POTENCOVÁ, Nikola. \textit{Řízení vztahů Fakulty sociálně ekonomické Univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem s absolventy a studenty}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/3e6gvc/.
Jak správně citovat práci
POTENCOVÁ, Nikola. Řízení vztahů Fakulty sociálně ekonomické Univerzity J. E. Purkyně v Ústí nad Labem s absolventy a studenty. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv věrnostních programů na budování image značky
Nikola Timkovičová -
Vliv věrnostních programů na budování image značky
Nikola Timkovičová -
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Alena Bridziková -
Image geografie z pohledu žáků
Veronika Korvasová -
Role image v marketingovém řízení společnosti KKH Brno
Monika SLEZÁKOVÁ -
Image školy jako jedno z kritérií výběru střední školy rodiči a budoucími studenty
Hedvika SUCHÁNKOVÁ -
Image komunikace firmy ve vztahu k zákazníkovi
Ivana Ruckerova -
T: Absolventi ateliéru Reklamní fotografie fakulty multimediálních komunikací University Tomáše Bati ve Zlíně
Vojtěch Plhák