Marketingová kampaň na aplikaci Tenpushapp – Dominik Čemus
Dominik Čemus
Bakalářská práce
Marketingová kampaň na aplikaci Tenpushapp
Anotace:
Bakalářská práce se v teoretické části zaměřuje na marketing, komunikaci a druhy propagací. Praktická část této práce se soustřeďuje na řešení marketingové kampa-ně pro aplikaci Tenpushapp. Cílem práce je návrh, právě marketingové kampaně a zároveň navržení komunikačního mixu pro umístění produktu na požadovanou pozici ve vyhledávačích v mobilních aplikacích.Abstract:
Bachelor`s Thesis focuses on marketing, communication and types of promotion in the theoretical part. The practical part of this work focuses on the marketing campaign for Tenpushapp. The aim of the thesis is to design marketing campaigns and to design a communication mix for product placement on the desired position in search engines in mobile applications.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/3eb51r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podnikového průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní aplikace vs. mobilní weby: Srovnání výhod a nevýhod z hlediska marketingu
Vanessa Koptíková -
Event marketing – využívání mobilní aplikace Znojemské vinobraní
Tereza Muchová -
Mobilní aplikace z pohledu marketingu
Stanislav Erben -
Mobile branded applications (značkové mobilní aplikace) na příkladu konkrétní aplikace
Sára Szmeková -
Mobilní aplikace z pohledu marketingu
Lukáš Troup -
Možnosti propagace mobilní aplikace na sociálních sítích
Jan Zahořák -
Implementace a projektové řízení vývoje mobilní aplikace: případová studie
Petr Škorňok -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev