Bc. Yelena Grebenkina

Bakalářská práce

Psychologické základy marketingu

Psychological foundations of the marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá psychologickými aspekty v marketingové komunikaci. Teoretická část práce na začátku definuje pojem marketing, vysvětluje termín komunikační mix a podrobně uvádí jeho nástroje. Dále se zaměřuje na psychologické aspekty, zejména smyslové vnímání a jeho složky, psychologii barev a její působení na člověka a ukazuje, jak úzce jsou propojené pozornost, paměť, motivace a emoce …více
Abstract:
This thesis deals with psychological aspects of marketing communication. The thesis is divided into two parts. Theoretical part starts with the explanation of the concept of marketing and communication mix and describes in detail its tools. It also deals with psychological aspects, particularly sensory perceptions and theircomponents. This part includes description of psychology of colors and the way …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
  • Vedoucí: prof. PhDr. Jiří Straus, DrSc.
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní