Marketingový mix společnosti Turck, s.r.o. – Mgr. Lucie Krejcarová
Mgr. Lucie Krejcarová
Bakalářská práce
Marketingový mix společnosti Turck, s.r.o.
Marketing mix of Turck, s.r.o.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je rozbor a hodnocení jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve společnosti Turck s.r.o. Přínosem této bakalářské práce je ucelený pohled na marketingové a propagační aktivity společnosti Turck s.r.o.Abstract:
The aim of this Bachalor work is the analysis and evaluation of individual instruments of the marketing mix in company Turck s.r.o. Benefits of this work is a comprehensive look at the marketing and promotional activities in company Turck s.r.o.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Michal Kuběnka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krejcarová, Lucie. Marketingový mix společnosti Turck, s.r.o.. Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa: Veřejná ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Rozvoj společnosti Trio Havel s. r. o. s využitím nástrojů marketingového mixu
Petr Meidl -
Marketingový mix společnosti ELA, spol. s r.o.
Petr Bajsa -
Marketingový mix společnosti Systemart s.r.o.
Ondřej Jón -
Analýza současného stavu společnosti Keimfarben, s. r. o. a návrh na její přizpůsobení dnešním podmínkám
Petra Pařízková -
Analýza marketingového mixu ADRIA GOLD, s.r.o.
Lucie Horňáková -
Analýza marketingu a návrhy na jeho zlepšení ve firmě Šenk-okna-dveře-zimní zahrady, s.r.o.
Tomáš Hoda -
Analýza marketingového mixu firmy VAKLIMA s.r.o.
Jakub Doležel