Barbora Brusová

Master's thesis

Hodnocení efektivnosti marketingových kampaní na sociálních sítích vybrané společnosti

Evaluation of the Efficiency of Selected Marketing Campaigns on Social Media Networks
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vyhodnocením marketingové kampaně na sociálních médiích pomocí Integrated Evaluation Framework, který vyvinula Association for Measurement and Evaluation of Communication. Jedná se o univerzální hodnotící rámec sloužící k plánování a měření komunikace. Tento přístup aplikuji na vybranou marketingovou kampaň chytrých hodinek, která byla komunikována na Facebooku a Instagramu …more
Abstract:
The Master’s Thesis is devoted to evaluating marketing campaigns on social media networks through the Integrated Evaluation Framework developed by the Association for Measurement and Evaluation of Communication. The framework constitutes a universal evaluation framework intended for planning and measuring communication. I have applied the approach to the selected smartwatch campaign communicated on …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 2. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2021
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Petra Dvořáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83535