Hodnocení efektivnosti marketingových kampaní na sociálních sítích vybrané společnosti – Barbora Brusová
Barbora Brusová
Master's thesis
Hodnocení efektivnosti marketingových kampaní na sociálních sítích vybrané společnosti
Evaluation of the Efficiency of Selected Marketing Campaigns on Social Media Networks
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vyhodnocením marketingové kampaně na sociálních médiích pomocí Integrated Evaluation Framework, který vyvinula Association for Measurement and Evaluation of Communication. Jedná se o univerzální hodnotící rámec sloužící k plánování a měření komunikace. Tento přístup aplikuji na vybranou marketingovou kampaň chytrých hodinek, která byla komunikována na Facebooku a Instagramu …moreAbstract:
The Master’s Thesis is devoted to evaluating marketing campaigns on social media networks through the Integrated Evaluation Framework developed by the Association for Measurement and Evaluation of Communication. The framework constitutes a universal evaluation framework intended for planning and measuring communication. I have applied the approach to the selected smartwatch campaign communicated on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 2. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83535
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2021
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Petra Dvořáková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83535
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Tomáš Bajtler -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně
Predrag Miloševič -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně
Ondřej Gruntorád -
Návrh a vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů MK
Mariia Vladimirova -
Návrh a vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK pro vybranou firmu
Dominik Kupčík -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK
Jiří Šíma -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK
Tereza Müllerová