Hodnocení efektivnosti marketingových kampaní na sociálních sítích vybrané společnosti – Barbora Brusová
Barbora Brusová
Master's thesis
Hodnocení efektivnosti marketingových kampaní na sociálních sítích vybrané společnosti
Evaluation of the Efficiency of Selected Marketing Campaigns on Social Media Networks
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vyhodnocením marketingové kampaně na sociálních médiích pomocí Integrated Evaluation Framework, který vyvinula Association for Measurement and Evaluation of Communication. Jedná se o univerzální hodnotící rámec sloužící k plánování a měření komunikace. Tento přístup aplikuji na vybranou marketingovou kampaň chytrých hodinek, která byla komunikována na Facebooku a Instagramu …viacAbstract:
The Master’s Thesis is devoted to evaluating marketing campaigns on social media networks through the Integrated Evaluation Framework developed by the Association for Measurement and Evaluation of Communication. The framework constitutes a universal evaluation framework intended for planning and measuring communication. I have applied the approach to the selected smartwatch campaign communicated on …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 2. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83535
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
- Vedúci: Marcela Zamazalová
- Oponent: Petra Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83535
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Tomáš Bajtler -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně
Predrag Miloševič -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně
Ondřej Gruntorád -
Návrh a vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů MK
Mariia Vladimirova -
Návrh a vyhodnocení efektivity marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK pro vybranou firmu
Dominik Kupčík -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK
Jiří Šíma -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně pomocí nástrojů IMK
Tereza Müllerová