Jiří Wagner

Diplomová práce

Ocenění podniku VETROPACK MORAVIA GLASS, akciová společnost

Valuation of the company VETROPACK MORAVIA GLASS, a.s.
Anotace:
Cílem práce je odhad tržní hodnoty společnosti VETROPACK MORAVIA GLASS, akciová společnost ke dni 31. 3. 2011 za účelem případného prodeje neznámému kupujícímu s využitím výnosové metody ocenění. V rámci ocenění je představen podnik a jeho historie, provedena strategická analýza, finanční analýza a vytvořen finanční plán.
Abstract:
The aim of this thesis is to estimate the market value of the company VETROPACK MORAVIA GLASS, a.s. on the date 31st March 2011 in order to eventual sale to an unknown buyer, using earnings valuation method. Within the frame of this valuation there is also presented the company and its history, realized the strategic analysis and the financial analysis and created the financial plan.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
  • Vedoucí: Hana Scholleová
  • Oponent: Luboš Smrčka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26567