Alena Zajfertová

Bakalářská práce

The marketing of the small enterprise

Marketing malé firmy ve vybraném segmentu
Anotace:
Cílem této Bakalářské práce je analyzovat marketing malé firmy a její postavení a význam na měnícím se trhu. Bude rovněž analyzována informační a finanční podpora EU. Pro praktickou část BP byla zvolena firma Nana Vogue, která se zaměřuje na prodej luxusního oblečení pod štítkem outlet/ vintage. Dále bude vymezen marketing uvedené firmy a její úspěšnost.
Abstract:
The purpose of this thesis is to analyse the marketing of a small enterprise, and it's position and importance on the market. It will also include an analysis of the informational and financial support of the EU. For the practical part there was chosen a small enterprise Nana Vogue, which is specialised in luxurious clothing.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 10. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 1. 2010
  • Vedoucí: Bohumír Štědroň
  • Oponent: Vít Šubrt

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20069

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management