Marketingová komunikace festivalu Mladí ladí jazz – Anna Zimmermannová
Anna Zimmermannová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace festivalu Mladí ladí jazz
Marketing Communication of the Festival Mladí Ladí Jazz
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je Marketingová komunikace festivalu Mladí ladí jazz. Cílem této práce je zanalyzovat současné marketingové aktivity festivalu, lépe popsat jeho cílovou skupinu a na základě zjištění navrhnout doporučení pro efektivnější marketingovou komunikaci do budoucna. V teoretické části jsou definovány pojmy spojené s tématem práce. Praktická část se skládá ze sekundární analýzy a kvantitativního …viacAbstract:
The topic of the bachelor thesis is Marketing communication of the festival Mladí ladí jazz. The aim of this thesis is to analyse the current marketing activities of the festival, to better describe its target audience and to make recommendations for more effective marketing communication in the future based on the findings. The theoretical part defines the concepts related to the thesis topic. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zimmermannová, Anna. Marketingová komunikace festivalu Mladí ladí jazz. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová