Bc. Kamila Zápecová

Diplomová práce

Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti

Evaluation of customers‘ satisfaction for a selected company
Anotace:
Cílem práce je zhodnotit aktuální spokojenost zákazníků vybrané společnosti. Pro práci by měla být využita dostupná sekundární data a zároveň také primární data. V práci budou vymezena teoretická východiska zkoumané problematiky, charakteristika zkoumaného subjektu, praktické zhodnocení zákaznické spokojenosti doplněno vlastními názory, hodnocením a návrhy na případná zlepšení. Autor práce by měl své …více
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate current customer satisfaction in selected company. Available secondary data are used in the thesis, along with a primary data. Theoretical bases of researched issues, characteristics of the subject, practical evaluation of customers satisfaction will be defined along with personal opinion, evaluation and recommendations and suggestions for improvement. Author of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/cse44/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné