Roman Peterský

Bakalářská práce

Analýza trhu CRM systémů

Market analysis of the CRM systems
Anotace:
Práce se zabývá problematikou systémů pro podporu řízení vztahů se zákazníky -- CRM. Hlavním cílem práce je analýza trhu CRM systémů a popis vývojových trendů tohoto trhu. Součástí práce je vysvětlení základních pojmů v této oblasti a souhrn nejdůležitějších vlastností CRM systémů -- práce se zabývá jejich typologií, architekturou a jednotlivými vrstvami. Snahou bylo popsat a vysvětlit problematiku …více
Abstract:
Abstract This elaboration deals with systems supporting customer relationship management - CRM. The main aim is to analyze the market of CRM systems and to describe developmental trends in this market. Part of the elaboration is to explain basic concepts in this area and a summary of the most important characteristics of CRM systems - deals with the typology, architecture and the individual layers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 9. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2010
  • Vedoucí: Jan Pour
  • Oponent: Miloš Maryška

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/23169