Vliv zapojení zákazníka na věrnost značce – Ing. Tereza Vebrová
Ing. Tereza Vebrová
Disertační práce
Vliv zapojení zákazníka na věrnost značce
Influence of Customers Involvement on Brand Loyalty
Anotace:
Předkládaná disertační práce zkoumá vliv zapojení zákazníka na věrnost značce. Hlavním cílempráce je zjistit, zda zapojení zákazníka má pozitivní vliv na věrnost značce. V teoretické částijsou definovány hlavní pojmy v oblasti věrnosti značce a zapojení zákazníka a jsou zderozebrány různé přístupy jednotlivých autorů. Na teoretickou část navazuje vlastní výzkum,jehož primární data byla získána metodou …víceAbstract:
The dissertation thesis focuses on identifying relationship between brand loyalty and customerproduct involvement. The main goal is to find out whether customer product involvement hasa positive effect on brand loyalty. In the theoretical basis are defined the main terms of brandloyalty and customer product involvement and are discussed various approaches of authors whoexamined the issue. The own research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Jan Hron, DrSc. dr. h. c.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu a vývoje produktu ICT
Anna Šestáková -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu produktu
Jakub Janíček -
Modely zákaznické segmentace realitní kanceláře
Monika Zámišová -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Segmentace zákazníků internetového obchodu pomocí RFM analýzy
Natálie Růžičková -
Model zákaznické segmentace e-shopu
Kristýna Koubová -
Segmentace zákazníků v podniku
Tereza Vlčková -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Marcela Stratilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva