Předcházení šoku z reality u studentů učitelství pro mateřské školy – Bc. Magda Zycháčková
Bc. Magda Zycháčková
Diplomová práce
Předcházení šoku z reality u studentů učitelství pro mateřské školy
Prevention of reality shock by students of preschool university programme
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou šoku z reality u studentů učitelství pro mateřské školy. Sleduje její nastartování již během souvislé praxe. Cílem práce je zjistit, jestli se šok z reality vyskytuje již v období profesního startu. Práce má výzkumný charakter. V teoretické části je předložena sumarizace teoretických pojmů k vymezení šoku z reality. Výzkumná část se v kvalitativním designu zabývá …víceAbstract:
The Diploma thesis investigates the problem of pre-service nursery school teachers' reality shock and examines it even during the continuous pedagogical practice. The objective is to find out whether the reality shock occurs even in the beginning of professional start. The thesis is based on research. The theoretical part defines terms for reality shock. The research part describes a documentation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zycháčková, Magda. Předcházení šoku z reality u studentů učitelství pro mateřské školy. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Pohled studentů učitelství na praxi na kázeň a její řešení
Kateřina Jurová -
The Use of the Mother Tongue in Student Teachers' Reflective Journals
Kristýna Hálová -
Percepce souvislé pedagogické praxe studentů závěrečného ročníku v coronavirové době
Zuzana Žárská -
Profesní vidění studentů učitelství anglického jazyka a jeho rozvíjení prostřednictvím videa
Eva Minaříková -
Percepce učitelské přípravy a profesní identity u studentů učitelství
Tereza Kybová -
Profesní sebepojetí studenta učitelství
Blanka Pravdová -
Profesní vidění studentů učitelství přírodopisu a biologie
Markéta PÍŠOVÁ -
Strategie řízení školní třídy studenty učitelství v rámci učitelské praxe
Barbora Perná