Marketér jako profese. Profesionální kompetence marketéra – Bc. Aigerim Abdrakhmanova
Bc. Aigerim Abdrakhmanova
Bakalářská práce
Marketér jako profese. Profesionální kompetence marketéra
Marketer as profession. Professional Competencies of a Marketer.
Anotace:
Bakalářská práce je věnována profese marketéra, která je spojena s marketingem. Marketér převážně pracuje s marketingovými nástroji. Hlavním cílem bakalářské práce je popis náplně práce profese marketér, zhodnocení kompetencí marketéra, postavení marketéra v organizaci podniku s důrazem na situaci této profese v Kazachstánu. V praktické části je provedena analýza práce marketérů v Kazachstánu. V závěrečné …víceAbstract:
Bachelor thesis is devoted to the profession of a marketer that is associated with marketing. Marketer mainly works with marketing tools. The main aim of the thesis is the description of the job profession Marketer, assessment of competencies marketer, a marketer position in the organization with the main emphasis on the situation of the profession in Kazakhstan. In the practical part is analysed the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n3lgs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová