Faktory ovlivňující nákupy na aukčních portálech – Petra Krulová
Petra Krulová
Bakalářská práce
Faktory ovlivňující nákupy na aukčních portálech
Factors influencing the purchases on auction portals
Anotace:
Krulová, P., Faktory ovlivňující nákupy na aukčních portálech. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Tato bakalářská práce se zabývá zjištěním faktorů, které ovlivňují nakupování na aukčních portálech. V první teoretické části je shrnuta teorie internetového obchodování a s tím souvisejících aukčních portálů. Dále jsou popsány teoretické postupy marketingového výzkumu a základní …víceAbstract:
Krulová, P., Factors influencing the purchases on auction portals. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2015. This thesis deals with the finding of the factors which influence the shopping on the auction portals. In the first theoretical part is summarized the theory of the e-commerce and its related auction portals. Afterwards the theoretical methods of marketing research and the basic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Myšková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Statistické metody zpracování dat z pojišťovnictví
Jitka Brabcová -
Statistické zpracování dat ruční antropometrie pro různé populace
Jana KOUKALOVÁ -
Statistické zpracování dat zabývající se odhalením dyspraxie studentů.
David Bálik -
Studium slabých optických signálů pomocí statistického zpracování dat z ICCD kamery
Lenka Vozárová -
Statistické zpracování výstupů dlouhodobého monitoringu na observatoři Košetice
Eva Bartošová -
Statistické zpracování dat
Jan Cibulka -
Kontingenční tabulky a jejich využití ve výzkumu
Ladislav Huřťák -
Marketingový mix destinace cestovního ruchu
Dagmar Šimková
Název
Vložil
Vloženo
Práva