Reklama v mediích jako důležitý marketingový nástroj a způsob jejího plánování s ohledem na mediální výzkum – Iva Větrovská
Iva Větrovská
Bakalářská práce
Reklama v mediích jako důležitý marketingový nástroj a způsob jejího plánování s ohledem na mediální výzkum
Advertising via media channels and its planning according to media research as a very important marketing tool
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.ambis.cz
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2007
- Vedoucí: Alexandr Křížek
- Oponent: Ing. Jaroslav Hadraba, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management organizací
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.