Reklama v mediích jako důležitý marketingový nástroj a způsob jejího plánování s ohledem na mediální výzkum – Iva Větrovská
Iva Větrovská
Bachelor's thesis
Reklama v mediích jako důležitý marketingový nástroj a způsob jejího plánování s ohledem na mediální výzkum
Advertising via media channels and its planning according to media research as a very important marketing tool
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2006
Identifier:
https://is.ambis.cz
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2007
- Supervisor: Alexandr Křížek
- Reader: Ing. Jaroslav Hadraba, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VĚTROVSKÁ, Iva. \textit{Reklama v mediích jako důležitý marketingový nástroj a způsob jejího plánování s ohledem na mediální výzkum}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2006. Available from: https://theses.cz/id/3fskp8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Management organizací
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.