Komunikační platforma ve virtuální realitě – Aiur Chimittsyrenov
Aiur Chimittsyrenov
Bakalářská práce
Komunikační platforma ve virtuální realitě
Commmunication platform in Virtual Reality
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je vytvoření prototypu komunikační platformy a jeho ověření v simulované situaci. K vytvoření prototypu byl použit software Unreal Engine 4 pro vytváření 3D aplikací a her a další potřebný software. Teoretická část diplomové práce se věnuje obecnému popisu komunikačního procesu na internetu a přehledu populárních komunikačních platforem. V samostatných kapitolách jsou …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is the creation of a prototype communication platform and its verification in a simulated situation. Unreal Engine 4 software for creating 3D applications and games and other necessary software was used to create the prototype. The theoretical part of the thesis is devoted to a general description of the communication process on the Internet and an overview of popular …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Vojtěch Merunka, Ph.D.
- Oponent: Jan Linhart, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační a měřicí software mezi programovatelným můstkem LCR HM8118 a externím zařízením.
Pavel Arnošt -
Komunikační software pro iPad.
Marek Jalovec -
Sběr 3D dat pro rehabilitační software ve virtuální realitě
Jakub FRANK -
Software pro rehabilitaci paže ve virtuální realitě
Jakub KODERA -
Software v ortoptické praxi
Petra Tomoszková -
Virtuální realita jako prostředek kartografické komunikace
Ondřej Kvarda -
Controlling Blender Software by Using Devices for Virtual Reality
Martin Sovják -
Virtual Humans: Immersive Virtual Reality in Psychological Research
Alžběta Šašinková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
18. 3. 2023