Bc. Anna Janoušková
Diplomová práce
Erotika a sex v reklamě
Hodnocení erotických apelů v reklamě (Anticena Sexistické prasátečko)
Erotica and Sex in Advertising . Evaluation and Application of Erotic Appeals in Advertising (Mock Booby Prize Award Sexistic Piggy)
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá nejen erotickými apely v reklamě obecně, ale zejména tím, jak jsou vnímány a hodnoceny veřejností. Soustředí se na reflexi tohoto tématu ve formě soutěží, jmenovitě se soustředí na anketu Sexistické prasátečko a na to, jak tato anketa v průběhu let ovlivnila vnímání sexismu a pohlavních stereotypů v reklamě. V teoretické části nabídne krátký vhled do historie reklamy …víceAbstract:
This thesis deals not only with erotic appeals in advertising in general, but especially with how they are perceived and evaluated by the public. It focuses on reflecting on this topic in the form of competitions, namely focusing on the Sexist Pig (Sexistické prasátečko) survey and how this poll has influenced the perception of sexism and sexual stereotypes in advertising over the years. In the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Janoušková, Anna. Erotika a sex v reklamě. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sexismus a genderové rozdíly v reklamě
Denisa Veselá -
Gender Stereotypes in Fairy Tales
Alena Veselá -
Genderové nerovnosti a stereotypy v reklamě: 40 let od vydání Goffmanova díla Gender Advertisements
Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ -
Sexismus z pohledu současného feminismu
Tereza HANUSKOVÁ -
Sexismus a jeho současná podoba v reklamě
Monika PLESKOTOVÁ -
Sexismus a stereotypy v reklamě - Postavení ženy v reklamě
Jana Bělunková -
Sex a erotika v reklamě
Thi Nam Binh Ninhová -
Erotika a sex v reklamě
Lukáš Smička