Bc. Anna Janoušková
Master's thesis
Erotika a sex v reklamě
Hodnocení erotických apelů v reklamě (Anticena Sexistické prasátečko)
Erotica and Sex in Advertising . Evaluation and Application of Erotic Appeals in Advertising (Mock Booby Prize Award Sexistic Piggy)
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá nejen erotickými apely v reklamě obecně, ale zejména tím, jak jsou vnímány a hodnoceny veřejností. Soustředí se na reflexi tohoto tématu ve formě soutěží, jmenovitě se soustředí na anketu Sexistické prasátečko a na to, jak tato anketa v průběhu let ovlivnila vnímání sexismu a pohlavních stereotypů v reklamě. V teoretické části nabídne krátký vhled do historie reklamy …moreAbstract:
This thesis deals not only with erotic appeals in advertising in general, but especially with how they are perceived and evaluated by the public. It focuses on reflecting on this topic in the form of competitions, namely focusing on the Sexist Pig (Sexistické prasátečko) survey and how this poll has influenced the perception of sexism and sexual stereotypes in advertising over the years. In the theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Janoušková, Anna. Erotika a sex v reklamě. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Sexismus a genderové rozdíly v reklamě
Denisa Veselá -
Gender Stereotypes in Fairy Tales
Alena Veselá -
Genderové nerovnosti a stereotypy v reklamě: 40 let od vydání Goffmanova díla Gender Advertisements
Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ -
Sexismus z pohledu současného feminismu
Tereza HANUSKOVÁ -
Sexismus a jeho současná podoba v reklamě
Monika PLESKOTOVÁ -
Sexismus a stereotypy v reklamě - Postavení ženy v reklamě
Jana Bělunková -
Sex a erotika v reklamě
Thi Nam Binh Ninhová -
Erotika a sex v reklamě
Lukáš Smička