Ing. Michaela Nováková

Bakalářská práce

Vývoj reklamy firmy Baťa

The Development of Advertising of Baťa’s company
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o porovnání reklamní činnosti (respektive marketingové komunikaci) firmy Baťa v první polovině dvacátých let a v současnosti. Práce se věnuje každému nástroji marketingové komunikace separátně a snaží se definovat, zda-li by firma Baťa mohla být úspěšná na současném trhu i při použití metod, které využívala v minulosti. Z této myšlenky byla formulována hypotéza, kterou …více
Abstract:
The dissertation is about the comparison of advertising acitivity (to be more specific marketing communication) of Baťa before year 1050 and nowadays. The work examines every marketing communication tool separately. The work also tries to define whether Baťa company would be still successful if it would apply the advertising methods used in the past. From this idea he hypothesis is formulated. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 11. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní