Bianka Križanová

Bakalářská práce

Collaborative marketing v módnom priemysle: Spolupráce medzi značkami, celebritami a dizajnérmi

Collaborative marketing v módním průmyslu: spolupráce mezi značkami, celebritami a návrháři
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá kolaborativním marketingem v módním průmyslu. Teoretická část práce popisuje módní průmysl, kolaborativní marketing a identifikuje tři základní typy spolupráce ve světě módy. Analytická část práce zkoumá spolupráci se značkou New Balance se zaměřením na marketingový mix, marketingovou strategii a nástroje řízení značky. V návrhové části práce jsou na základě analýzy aplikovány …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with collaborative marketing in the fashion industry. The theoretical part of the thesis describes the fashion industry, collaborative marketing and identifies three basic types of collaborations in the fashion world. The analytical part of the thesis examines New Balance brand collaborations, focusing on the marketing mix, marketing strategy and brand management tools. In …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá kolaboratívnym marketingom v módnom priemysle. Teoretická časť práce popisuje módne odvetvie, collaborative marketing a identifikuje tri základné typy spoluprác vo svete módy. Analytická časť práce skúma spolupráce so značkou New Balance, v rámci ktorých sa zameriava na marketingový mix, marketingovú stratégiu a nástroje riadenia značky. V návrhovej časti práce sú na základe …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ludmila Hruban, Ph.D. MSc.
  • Oponent: Petra Koudelková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

Vysoká škola NEWTON

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management