Marie Kuncová
Master's thesis
Matematická gramotnost v primární škole
Numeracy in the primary school
Abstract:
Tato diplomová práce je inspirací či návodem k vytvoření matematické pohádky a jejímu použití v praxi, konkrétně ve třetím ročníku základní školy. Jejím cílem je vytvořit úlohy a aktivity, které by formou pohádky napomáhaly zvyšování úrovně matematické gramotnosti žáků primární školy. Tyto úlohy a aktivity ověřit s žáky v praxi a zjistit jejich vliv na vztah žáků k matematice. Při vytváření pracovních …moreAbstract:
This dissertation is inspiration or instruction how to create mathematical fairy tale and her application in practice, specifically in third grade of elementary school. It aims at creation questions and activities, which will increase level of numeracy of pupils at elementary school, thanks to the mathematical fairy tale. Main reason of this dissertation is to test that questions and activities in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Accessible from:: 18. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: doc. PaedDr. Jaroslav Perný, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kuncová, Marie. Matematická gramotnost v primární škole. Liberec, 2016. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationMaster programme / field:
Teacher training for primary and lower-secondary schools / Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11)
Theses on a related topic
-
Aktivizační metody ve výuce matematiky
Adéla Hekerlová -
Aktivizační metody ve výuce matematiky
Anna Čančarová -
Netradiční metody výuky matematiky na 1. stupni základní školy pro žáky se specifickými poruchami učení a chování.
Gabriela Látalová -
Srovnání tradiční metody a metody Hejného ve výuce matematiky na ZŠ
Hana KNAPKOVÁ -
Vzdělávání žáků s Downovým syndromem v oblasti matematiky s využitím výukové metody dle Netty Engels (muzikoterepie ve výuce matematiky)
Zuzana HLAVÁČKOVÁ -
Vybrané metody a formy výuky matematiky používané v základních školách
Tereza Lišková -
Aktivizující metody v hodině matematiky na druhém stupni základní školy
Lucie Schwarzová -
Matematická gramotnost a její dopad na administrativní gramotnost: zpracování žádosti o příspěvek na bydlení
Eliška CEMPÍRKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights