Způsoby prezentace nové slovní zásoby pro žáky druhého stupně základní školy – Hana BRAUNOVÁ
Hana BRAUNOVÁ
Diplomová práce
Způsoby prezentace nové slovní zásoby pro žáky druhého stupně základní školy
Ways of presenting new vocabulary to the upper-primary learners
Abstract:
This diploma thesis deals with ways of presentation vocabulary items at upper-primary level and with possibilities of storage vocabulary items. The thesis is focused on 7th graders. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical. Theorectical part encompasses general information about teaching English language, learning process and the term "vocabulary" in generall. The main part …víceAbstract:
Diplomová práce se zabývá způsoby prezentace nové slovní zásoby na druhém stupni ZŠ a způsobem jakým si žáci zapisují novou slovní zásobu. Práce je zaměřena na sedmý ročník ZŠ.Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část osahuje všeobecné informace o vyučování anglického jazyka, procesu učení a pojmu "slovní zásoba". Nejdůležitější část tvoří způsoby prezentování nové slovní …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Danuše Hurtová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BRAUNOVÁ, Hana. Způsoby prezentace nové slovní zásoby pro žáky druhého stupně základní školy. Plzeň, 2013. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / AJ-NJ
Práce na příbuzné téma
-
Kreativita učitelů při výuce gramatiky anglického jazyka
Daniela Kristeková -
Akční výzkum zaměřený na využití projektového vyučování v hodinách anglického jazyka na úrovni B1/B2
Dominika Randáčková -
Využití hodiny typu PPP a TTT ve vyučování gramatiky anglického jazyka na úrovni B1.
Michal Provazník -
Lidové pohádky ve vyučování anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
Zina KRAJÍČKOVÁ -
Využití tvůrčího psaní jako nástroje při výuce anglického jazyka
Michaela Pelcová -
Využití sociálních sítí pro výuku anglického jazyka
Simona Yiapanas -
Výuka anglického jazyka u žáků se souběžným sluchovým a mentálním postižením na ZŠ pro sluchově postižené
Žaneta Petraturová -
Vliv způsobu prezentace na zapamatování slovní zásoby v hodinách anglického jazyka
Petra Bérová