Mgr. Veronika Fišerová

Bakalářská práce

Environmentální souvislosti zážitkových agentur

Environmental Implications of the Experience Gift Industry
Anotace:
Zážitková agentura je poměrně novým fenoménem, který ilustruje procesy v postmoderní společnosti. Zážitek jako produkt je v zážitkové agentuře cílem sám o sobě, ne prostředkem k vyšší hodnotě. Cílem této práce je na příkladu jedenácti českých a čtyř zahraničních zážitkových agentur zvýznamnit základní sociologické rysy tohoto přístupu k zážitku a zhodnotit jejich environmentální relevanci, potažmo …více
Abstract:
Experiential gift-giving agency is a relatively new phenomenon, which exemplifies the processes going on in the postmodern society. An experience as a product is an object itself, not a medium to superior values. Main aim of this thesis is to highlight basic sociological characteristics of this approach to the experience and assess their environmental relevance and the potential in forming sustainable …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2010
  • Vedoucí: prof. RNDr. Hana Librová, CSc.
  • Oponent: Ing. Aleš Máchal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií