Intertextuality and Neologisms in Printed Advertising – Pavla DRENGUBÁKOVÁ
Pavla DRENGUBÁKOVÁ
Diplomová práce
Intertextuality and Neologisms in Printed Advertising
Intertextuality and Neologisms in Printed Advertising
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Kozubíková Šandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DRENGUBÁKOVÁ, Pavla. Intertextuality and Neologisms in Printed Advertising. Č. Bud., 2012. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň ZŠ, Učitelství německého jazyka pro 2. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva