Bc. Jana Lučová

Bakalářská práce

Marketingové nástroje bánk SR

Marketing Tools of Banks in Slovakia
Abstract:
Bachelor thesis deals with marketing tools of banks in Slovakia. Its main aim is to make recommendations in the field of implementation and use of marketing tools and to suggest their nonstandard application in practice of commercial banks. The work consists of five chapters. The first three chapters discuss theoretical issues of marketing policy and marketing tools of banks in general. The fourth …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingovými nástrojmi bánk v SR. Jej hlavným cieľom je formulovať odporúčania v oblasti implementácie a využívania marketingových nástrojov a navrhnúť ich neštandardné uplatnenie v praxi komerčnej banky. Práca pozostáva z piatich kapitol. Prvé tri kapitoly teoreticky rozoberajú problematiku marketingovej politiky a marketingových nástrojov bánk vo všeobecnosti. Štvrtá …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Jozef Porvazník, PhD.
  • Oponent: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management