Bc. Jana Lučová
Bakalářská práce
Marketingové nástroje bánk SR
Marketing Tools of Banks in Slovakia
Abstract:
Bachelor thesis deals with marketing tools of banks in Slovakia. Its main aim is to make recommendations in the field of implementation and use of marketing tools and to suggest their nonstandard application in practice of commercial banks. The work consists of five chapters. The first three chapters discuss theoretical issues of marketing policy and marketing tools of banks in general. The fourth …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá marketingovými nástrojmi bánk v SR. Jej hlavným cieľom je formulovať odporúčania v oblasti implementácie a využívania marketingových nástrojov a navrhnúť ich neštandardné uplatnenie v praxi komerčnej banky. Práca pozostáva z piatich kapitol. Prvé tri kapitoly teoreticky rozoberajú problematiku marketingovej politiky a marketingových nástrojov bánk vo všeobecnosti. Štvrtá …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/kijjh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Jozef Porvazník, PhD.
- Oponent: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Obchodná politika a jej vplyv na všeobecnú hodnotu banky
Martina Slovíková -
Obchodní politika bank v ČR v oblasti bankovních poplatků
Pavlína Janáčková -
Obchodní politika bank v oblasti bankovních poplatků ve vybraných zemích
Lenka Rousková -
Produktové portfólio komerčnej banky
Tajana Tomková -
Cenová politika tuzemských bank v segmetnu firemní klientely
Ladislav Martinů -
Úroková politika centrální banky a její vliv na úrokovou politiku bank
Martin Loubr -
Marketingové, etické a jiné aspekty ve speciálních službách
Tereza Kubečková -
Návrh marketingové strategie DIKADESIGN s.r.o.
Markéta Ziková