Analýza komunikačních aktivit Pražské teplárenská a.s. – Michaela Rybková
Michaela Rybková
Diplomová práce
Analýza komunikačních aktivit Pražské teplárenská a.s.
Analysis of communication activities of Pražská teplárenská
Anotace:
Práce se zabývá komunikačními aktivitami společnosti Pražská teplárenská a.s. Práce je založena na charakteristice společnosti, jejích komunikačních cílů, cílových skupin komunikace, komunikačních nástrojů, prvků firemního stylu (název, firemní značka, písmo, barvy) a výzkumu známosti Pražské teplárenská mezi obyvateli hl.m. Prahy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/4691
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2008
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/4691
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Firemní kultura společnosti INGE Opava spol. s r.o.
Tereza Šimetková -
Vliv řízení lidských zdrojů na budování firemní kultury
Lukáš Palma -
Analýza firemní kultury nadnárodní společnosti Pfizer, spol. s.r.o.
Tereza Bartůňková -
Vnímání firemní kultury ve vybrané společnosti
Štěpánka Hrubá -
Formování firemní kultury ve společnosti Solitea, a.s. v pofúzovém období
Kateřina Sikorová -
Firemní kultura ve vybrané organizaci
Martin Černík -
Firemní kultura v německých firmách versus v českých firmách a její vliv na efektivitu práce.
Marcela Šeblová -
Marketingová komunikace profesionálního sportovního klubu v ČR
Tomáš Bobela