Ing. Veronika Nesvadbová

Bakalářská práce

Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland

Marketing strategy of destination management organisation in the federal state Burgenland
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland“ je hodnocení marketingových aktivit organizací destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland v Rakousku. Teoretická část se zaměřuje na teoretická východiska destinačního marketingu a následně na charakteristiku destinace Burgenland. Praktická část vysvětluje problematiku organizace …více
Abstract:
The focus of the bachelor thesis „Marketing strategy of destination management organization in the federal state Burgenland” is the evaluation of marketing activities of destination management organizations in the federal state Burgenland in Austria. The theoretical part focuses on the theoretical backgrounds of marketing of destination and on the introduction of destination Burgenland. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta