Formy spolupráce mateřské školy s rodiči v období adaptačního režimu – Lucie VOGLOVÁ
Lucie VOGLOVÁ
Bachelor's thesis
Formy spolupráce mateřské školy s rodiči v období adaptačního režimu
Forms of cooperation between nursery school parents during the adaptation mode
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá formami spolupráce mezi rodinou a mateřskou školou v období adaptačního režimu. V teoretické části pojednává o současném předškolním vzdělávání, jeho aktérech a možné spolupráci. V praktické části se zaměřuje na nabídky a formy možné spolupráce mateřské školy a rodičů zapojených do adaptačního režimu.Abstract:
This thesis deals with forms of cooperation between family and preschool in the period of adaptation mode. The theoretical part discusses about the current preschool education, actors and possible collaborations. The practical part focuses on an offers and possible forms of cooperation between preschools and parents, who are involved in the adaptation mode.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2016
Accessible from:: 19. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Alena Berčíková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOGLOVÁ, Lucie. \textit{Formy spolupráce mateřské školy s rodiči v období adaptačního režimu}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2016. Available from: https://theses.cz/id/3h2gt6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VOGLOVÁ, Lucie. Formy spolupráce mateřské školy s rodiči v období adaptačního režimu. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2016 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / Teaching kindergarten
Theses on a related topic
-
Funkčnost spolupráce rodiny a školy při řešení výchovných a prospěchových problémů žáka
Šárka Tučková -
Vzdělávání a výchova žáků s těžkou mentální retardací a ADHD z pohledu asistenta pedagoga a rodiny
Beata BARTOŠOVÁ -
Středisko výchovné péče: Význam a možnosti spolupráce s rodinou a institucemi podporujícími stabilizaci a fungování rodiny
Vendula NEBŘENSKÁ -
Spolupráce školy a rodiny při ovlivňování pohybové aktivity žáků na 1. stupni základní školy
Alžběta Rouzková -
Průběh spolupráce rodiny a školy v období koronaviru na jaře 2020. Dotazníkové šetření ve 2. třídě základní školy
Helena Krtičková -
Spolupráce rodiny a školy při výchově a vzdělávání dětí romského etnika
Radmila PROCHÁZKOVÁ -
Spolupráce školy a rodiny na 1. stupni základní školy z perspektivy učitelů a rodičů
Eliška Manová -
Dobrá spolupráce školy a rodiny v perspektivách učitelů a rodičů
Sabina Králová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
20/4/2016