Spokojenost zákazníků jako faktor dlouhodobě udržitelné konkurenční výhody – Miluše Tůmová
Miluše Tůmová
Disertační práce
Spokojenost zákazníků jako faktor dlouhodobě udržitelné konkurenční výhody
Customer satisfaction as a factor of sustainable competitive advantage
Anotace:
Disertační práce, která se zabývá spokojeností a loajalitou zákazníků ve vztahu k tvorbě konkurenční výhody. Metodologie použitá pro účely disertační práce. Proces výzkumu spokojenosti a loajality zákazníků. Reference k zahraniční literatuře a dalším pramenům. Formulace cílů disertace a hypotéz. Specifika spokojenosti zákazníků v oblasti poskytování služeb s vysokým podílem personální složky.Abstract:
Doctoral thesis, which deals with customer satisfaction and customer loyalty in relation to a competitive advantage. Methodology used for purposes of doctoral thesis. The process of consumer satisfaction and consumer loyalty research. References to foreign literature. A formulation of objectives and hypotheses. Specifics of customer satisfaction in the field of services with a high proportion of personal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33419
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2012
- Vedoucí: Vladimír Chalupský
- Oponent: Hilda Bártová, Vojtěch Koráb
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33419
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Výzkum spokojenosti zákazníků vycházející z marketingového mixu ve společnosti Tesco stores a.s.
Linda Rosenbaumová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko