Sportovní marketing na sociálních sítích – Vít Hanuš
Vít Hanuš
Bachelor's thesis
Sportovní marketing na sociálních sítích
Marketing of sports on social media
Anotácia:
V této bakalářské práci je řešena problematika sociálních sítí, které využívá sportovní klub FK Chlumec nad Cidlinou k prezentování klubových činností a informování společnosti o klubových událostech. V teoretické části je popsána oblast marketingu, sociálních sítí a historie internetu. Jsou zde obsaženy základní informace těchto řešených oblastí.Praktická část je zaměřena na fotbalový klub FK Chlumec …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2021
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB12686
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2021
- Vedúci: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Ing. Tomáš Kala, DrSc., DBA.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 5. 2021 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / odbor:
Informační management / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Limbický marketing (Marketingová strategie zaměřená na limbický systém)
Martina Poláková -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Digitální komunikace a její efektivita v globální marketingové komunikaci
Marek Svatoň -
Digitální marketingová komunikace ve vybraném podniku
Tereza Trávníčková -
Model integrované interní komunikace v organizaci
Martin Erik Iltis
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
1. 6. 2021
Kohout, J.
1. 6. 2021