Alexander Keviczky
Bakalářská práce
Ethics of AI in Marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá etické implikace umělé inteligence (AI) se zaměřením na její využití v marketingu. Zvažuje historii, současnost a budoucnost AI. Zkoumá možná nebezpečí a nabízí doporučení pro zodpovědné používání této technologie.Abstract:
This bachelor's thesis examines the ethical implications of artificial intelligence (AI) with a focus on its use in marketing. Considers the history, present and future of AI. It examines potential hazards and offers recommendations for responsible use of this technology.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2023
Identifikátor:
http://theses.cz/id/3hh5by/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Application of artificial intelligence in crisis management
Margarita Gicheva -
Social Media Mining: Finding Opinion Leaders in Micro-blogging
Hung Minh Nguyen