Alexander Keviczky
Bachelor's thesis
Ethics of AI in Marketing
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá etické implikace umělé inteligence (AI) se zaměřením na její využití v marketingu. Zvažuje historii, současnost a budoucnost AI. Zkoumá možná nebezpečí a nabízí doporučení pro zodpovědné používání této technologie.Abstract:
This bachelor's thesis examines the ethical implications of artificial intelligence (AI) with a focus on its use in marketing. Considers the history, present and future of AI. It examines potential hazards and offers recommendations for responsible use of this technology.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2023
Identifier:
http://theses.cz/id/3hh5by/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2023
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Application of artificial intelligence in crisis management
Margarita Gicheva -
Social Media Mining: Finding Opinion Leaders in Micro-blogging
Hung Minh Nguyen