Alexander Keviczky

Bachelor's thesis

Ethics of AI in Marketing

Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá etické implikace umělé inteligence (AI) se zaměřením na její využití v marketingu. Zvažuje historii, současnost a budoucnost AI. Zkoumá možná nebezpečí a nabízí doporučení pro zodpovědné používání této technologie.
Abstract:
This bachelor's thesis examines the ethical implications of artificial intelligence (AI) with a focus on its use in marketing. Considers the history, present and future of AI. It examines potential hazards and offers recommendations for responsible use of this technology.
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2023

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bachelor programme:
Ekonomika a management

Theses on a related topic