Uplatnění školních asistentů v českém vzdělávacím systému – Lucie FREMROVÁ
Lucie FREMROVÁ
Master's thesis
Uplatnění školních asistentů v českém vzdělávacím systému
Expected work assignments of school assistants in Czech educational system
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá uplatněním školních asistentů v českém vzdělávacím systému. Pozornost nejprve věnujeme teoretickým východiskům problematiky inkluze v kontextu vzdělávání opřeným o dokument Index inkluze. Uvádíme základní charakteristiku pozic školního asistenta a asistenta pedagoga a věnujeme pozornost jejich legislativnímu ukotvení, potřebné kvalifikaci a předepsané náplni práce. Pozornost …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the expected work assignments of school assistants in Czech educational system. We first pay attention to the theoretical basis of the issue of inclusion in the context of education based on the Inclusion Index document. We present the basic characteristics of the positions of school assistant and teaching assistant and pay attention to their legislative anchoring, the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Šárka Káňová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FREMROVÁ, Lucie. Uplatnění školních asistentů v českém vzdělávacím systému. Plzeň, 2021. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Odklad povinné školní docházky v kontextu žáků se sociálním znevýhodněním
Marie Kršková -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Koncept komunitního vzdělávání jako edukační strategie žáků se sociálním znevýhodněním a oblast pro působení profese sociálního pedagoga
Markéta Jurčíová -
Vybrané aspekty inkluze u žáků na ZŠ
Tereza Štěpánová -
Vzdělání dospělých jako cesta k sociální inkluzi v kontextu programu Sociální inkluze Ostrava 2011-2020
Mária Kavecká -
Sociální inkluze tělesně postižených žáků do běžných tříd
Jana Kuchtová -
Vliv inkluze firem do indexu S&P500 na cenu a likviditu akcií
Tomáš Prosecký