Specifika práce s dětmi mladšími tří let v mateřské škole pohledem učitelů – Veronika Gajdová
Veronika Gajdová
Bakalářská práce
Specifika práce s dětmi mladšími tří let v mateřské škole pohledem učitelů
The specifics of working with children under 3 years of age in kindergarten from the teacher's point of view
Anotace:
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter a zaměřuje se na specifika práce učitele s dětmi mladšími tří let v mateřské škole. Teoretická část se zabývá podmínkami práce učitele zahrnující vývojová specifika dětí mladších tří let v kontextu institucionálního vzdělávání dětí v raném věku. Na teoretickou část navazuje empirická část s kvalitativně orientovaným výzkumem, jež byl realizován prostřednictvím …víceAbstract:
This bachelor's thesis is of theoretical-empirical character and focuses on the specifics of working with children younger than three years of age in kindergarten through the eyes of teachers. The theoretical part concerns with the working conditions of a teacher involving the developmental specifics of children younger than three years of age in the context of institutional education of children at …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Gajdová, Veronika. Specifika práce s dětmi mladšími tří let v mateřské škole pohledem učitelů. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj pracovních kompetencí u dětí v institucionální výchově v kontextu přípravy na samostatný život
Věra Linhartová -
Dvouleté děti v preprimárním vzdělávání
Ivana MEDVECKÁ -
Činnost a řízení bezpečnostního systému ČR v různých stavech v ohrožení ČR
Roman Novák -
Analýza úrovně hrubé motoriky dětí v raném školním věku v kontextu podmínek ZŠ
Nicole GRUBEROVÁ -
Péče o rozvoj komunikačních kompetencí u dětí raného věku v ústavních podmínkách
Eva CHOBOTOVÁ -
Postavení muže-učitele v preprimární edukaci
Zdeněk Švec -
Sebereflexe učitele mateřské školy v přírodovědné složce preprimární edukace
Lenka BENBENKOVÁ -
Vzdělávání dětí mladšího školního věku během hospitalizace v nemocnici
Kristýna Bracková