Destination placement jako nástroj propagace regionu – Bc. Tereza Jägerová
Bc. Tereza Jägerová
Diplomová práce
Destination placement jako nástroj propagace regionu
Destination placement as an instrument for promotion of the region
Anotace:
Cílem diplomové práce je posouzení, zda vybraná audiovizuální díla ovlivnila návštěvnost daných lokalit ve vybraném regionu, konkrétně v turistickém regionu Jižní Morava. Teoretická část práce je sestavena na základě názorů jednotlivých autorů v odborné literatuře a popisuje východiska marketingové komunikace se zaměřením na specifika product placementu, destination placementu a s ním spojeného filmového …víceAbstract:
The thesis aims to assess whether the selected audiovisual works influenced the attendance of the sites in the selected region, specifically in the tourist region of South Moravia. The theoretical part are based on the opinions of the authors in the literature and describes the background of marketing communications, focusing on the specifics of product placement, placement destination and its associated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 10. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
The Development of the Portrayal of Extraterrestrials in the Invasion Science-fiction Literature over the past Century: From H. G. Wells's The War of the Worlds and A. C. Clark's Childhood's End to Stephenie Meyer's the Host
Jan Svoboda -
The Development of the Image of the Beatles
Michaela Vasmanská -
Marketingová komunikace v cestovním ruchu se zaměřením na region Prahy
Mariia Trotsko -
Marketingová komunikace v cestovním ruchu: analýza vybraného příkladu
Safonkina Safonkina -
Integrovaná marketingová komunikace domácího cestovního ruchu regionu Vranovsko
Tomáš Karásek -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Marketingová komunikace na realitním trhu ve vybraném regionu
Karin Bacilková -
Integrovaná marketingová komunikace města/regionu
Dana Pařilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva