Marketingový potenciál estetické medicíny v Česku – Anna Barborová
Anna Barborová
Master's thesis
Marketingový potenciál estetické medicíny v Česku
Marketing potential of aesthetic medicine in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingem estetické medicíny. Komplexně představuje odvětví, včetně vymezení a prokázání, že výkony jsou luxusními statky, uvádí specifika marketingu těchto statků v kontextu zdravotnických služeb. Cílem práce je určit prognózu odvětví estetické medicíny v Česku na dalších 5 let, odhalit potenciál trhu a navrhnout doporučení pro střednědobou marketingovou strategii. Korelační …moreAbstract:
The Master´s Thesis is focused on the marketing of aesthetic medicine. It comprehensively presents the field, including defining and proving that included procedures are luxury goods, and outlines the specifics of marketing of these goods in the context of healthcare services. The aim of the thesis is to determine the forecast for the aesthetic medicine industry in the Czech Republic for the next 5 …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/90253
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2023
- Supervisor: Radek Tahal
- Reader: Miroslav Karlíček
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90253
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Marketing communications of luxury brands: a case study of LVMH
Maria Dolgova -
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
Uyuki Tanaka -
Millennial-oriented marketing of luxury goods: a need for CSR
Anna Tubert -
X Marketing strategy of luxury brands
Constance Vasak -
Digitalization and Luxury: The Role of Digital Experience and Online Content on Purchasing Intention of Luxury Goods
Nikoleta Veseľková -
Marketing of luxury products
Yana Shamina -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
Customer behavior and perception of the luxury market in the context of the CEE region
Johana Chlistovská