Proměna vyučovacího stylu učitele z pohledu jeho profesního rozvoje – Eliška KOSTKOVÁ
Eliška KOSTKOVÁ
Bakalářská práce
Proměna vyučovacího stylu učitele z pohledu jeho profesního rozvoje
The change of the teacher´s teaching style from the perspective of his professional development
Anotace:
Předložená bakalářská práce se zabývá zjištěním, jak učitelé středních škol vnímají proměnu vyučovacího stylu v závislosti na jejich učitelské praxi. První kapitola se zaměřuje na učitele, jeho teoretické vymezení a osobnost. Je to vymezení pojmu učitele, jeho charakteristika, osobnost a identita. V druhé kapitole se práce věnuje charakteristice učitelské profese, náplní tohoto povolání, jednotlivým …víceAbstract:
The presented bachelor thesis deals with finding out how high school teachers perceive the change of teaching style depending on their teaching practice. The first chapter focuses on the teacher, his theoretical definition and personality. It is the definition of the concept of a teacher, his characteristics, personality and identity. In the second chapter, the work deals with the characteristics of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Martina Matějíček Rozsypalová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOSTKOVÁ, Eliška. Proměna vyučovacího stylu učitele z pohledu jeho profesního rozvoje. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Tělesná výchova se zaměřením na vzdělávání - Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Typy inteligence a přístup k vyučování
Tomáš BARIČÁK -
Faktory ovlivňující proces učení u žáků středních škol
Nikola Debrecíni -
Učební styly budoucích učitelů biologie a přírodovědců
Michaela MALEČKOVÁ -
Pojetí výuky geografie z pohledu žáků
Eliška Fuchsová -
Komunikační pojetí výuky skladby v 7. ročníku základní školy
Anastázie Vondrová -
Začínající učitel na střední škole: Kdy se učitel začne cítit učitelem?
Jana Nevtípilová -
Učitel výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ a nižším stupni gymnázia jako třídní učitel
Lucie LOSOVÁ -
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Ivo Rozmahel