Bc. Filip Mráz

Diplomová práce

Budování značky

Brand Building
Anotace:
Předmětem diplomové práce s názvem Budování značky je popis aktivit firmy, které nám ukazují způsob, jakým bude firma postupovat při vstupu na globální trh a následném budování samotné značky. V teoretické části jsou uvedeny a popsány základní aktivity, které pomáhají firmě se dostat a následně uspět na trhu. Praktická část se skládá z rozboru brandingu a zároveň rebrandingu celosvětově známe značky …více
Abstract:
The subject of the thesis work called Brand Building is a description of the company´s activities, which show us how the company will proceed when it enters to the global market and then building the brand itself. In the theoretical part are described basic activities that helps the company to get and then suceed in the market. The practical part consists of an analysis of branding and rebranding of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní