Analýza nákupního chování na trhu krmiv pro zvířata – Eliška Kristiníková
Eliška Kristiníková
Diplomová práce
Analýza nákupního chování na trhu krmiv pro zvířata
Purchasing Behaviour Analysis on the Pet Feed Market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá nákupním chováním zákazníků na trhu krmiv pro zvířata, zaměřené na produkty pro psy a kočky, jakožto dvě nejčastěji chované domácí zvířata v českých domácnostech. Hlavním cílem práce je zjistit, jaké je nákupní chování zákazníků na trhu krmiv pro zvířata. Dílčím cílem je pozorovat ceny jednotlivých produktů pro zvířata v řadě maloobchodů a porovnat jejich vývoj. Na základě …víceAbstract:
This thesis deals with the shopping behavior of customers in the market for animal feed, focusing on products for dogs and cats, as the two most commonly pets kept in Czech households. The main objective of this work is to determine the purchasing behavior of customers in the market for animal feed. The partial target is to observe the prices of individual products for pets in many retail stores and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102214
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedoucí: Roman Kozel
- Oponent: Gabriela Gleichová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Impact of Gender on Consumer Purchasing Behavior
Sahil Bhilota -
Udržitelné formy nákupního chování mladé populace se zaměřením na současné trendy v oblasti módy
Stela Bogáňová -
Návrh marketingové strategie maloobchodu s oděvy
Kristýna Havlová -
Ekonomická komparace cen různých typů dřevostaveb na vybraném rodinném domě v kontextu změny cen na stavebním trhu
Daniel Zollmann -
Analýza cen zemědělské půdy v ČR za období 2010 – 2018 včetně porovnání tržní a administrativní ceny u vybraného pozemku ve Středočeském kraji.
Eva Eliášová -
Odhad ceny nemovitostí s respektováním amortizace – komparace těchto cen v čase
Pavel Facek -
Vliv cen energií na náklady firem v ČR, ceny jejich produktů a jejich konkurenceschopnost
Myriam Alvarez -
Problematika záporných cen spotových cen elektrické energie
Karolína Súkupová